The End

1 januari 2013 - Santiago, Chili

Hallo iedereen!

Ik ben weer veilig thuis aangekomen. Het avontuur zit er weer op.

De laatste week lekker toeristisch bezig geweest met Anne in Santiago. Plus een wijngaard bezocht (concha y toro) met een wel heel enthousiaste kinderleidster als gids. Maar zeker de moeite waard.

We hadden eerst een korte vlucht naar Rio de Janeiro. Daar werden we opgewacht door het grondpersoneel dat ons met een bus naar de terminal reed. En zo hadden we ineens geen hysterie, stress en chaos, maar een zeer rustige 2 uur om over te stappen.

Toen in 1 ruk door naar Amsterdam, waar Jeroen de piloot ons perfect op schema landde. Paspoort laten zien, koffers gehaald, en met mijn moeder en Anne haar vader nog even wat gegeten (want het ontbijt op de vlucht was ronduit smerig).

En nu zijn we weer thuis!

Ik zal deze week de laatste rits foto's nog uploaden en dan valt deze blog still.

Totdat ik weer op reis ga.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar en we zien elkaar snel weer!