27 november 2012 - Santiago, Chili

We zijn weer een week verder. De laatste week van Políticas Públicas en Arte (gelukkig). Vandaag mijn paper voor Arte inleveren, en dan hoef ik me daarover niet meer druk te maken!

Afgelopen week opzich niet zo heel veel gedaan. Vrijdag maar eens wat rond gaan lopen in een straat met redelijk wat winkels. Bleek allemaal niet heel erg interessant, behalve de twee leuke kerkjes die ik tegenkwam.

Bij een Tur-Bus kantoor bustickets naar Valparaiso gehaald voor Anne en mij. Het hostal is nu eindelijk ook geregeld. Woopwoop! Nu moet ik alleen nog kijken hoe ik Anne op ga halen van het vliegveld, maar dat zien we nog wel.
En we hebben een excursie uitgezocht voor als we in Valparaiso zijn, alleen daar heb ik nog geen bericht terug van gehad over prijs en duur. Mailtje gestuurd, want ik kon het kantoortje niet vinden; het was een soort kantine...

Zaterdag kwam de familie langs. Heel gezellig. Ik heb iedereen een hartverzakking bezorgd door opnieuw te winnen met 5 gelijke dobbelstenen. Ik snap niet hoe ik het doe.

Vorige week moest ik gelijk maar cijfers voor de lotto geven, want met mijn geluk zouden ze zeker winnen (niet dus).

Zondag naar Quinta Normal geweest. Dat is een heel groot park met oa het Museum van de Natuur. Daarna naar het Planetarium geweest. Was opzich wel leuk, maar het is heel erg gericht op kinderen. Bij het toegangskaartje zat ook een toegangsbewijs voor één projectie. Ik wist niet dat het er maar 1 was, dus ik was supervroeg voor de eerste zodat ik ze allemaal kon zien. Maar ik kon dus alleen de eerste zien, en die was voor kinderen tussen 5 en 8.... tja, beetje jammer.

's Avonds kwam de broer van mijn gastmoeder met zijn vrouw langs en dat was het wel weer...